Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Friday 27 June 2014

VIDEO - EH, BETULLAH ! AKU BARU PERASAN!





Aku rasa Hishamuddin tak terfikirpun perkara ini. Tak masuk dalam kepala dia soal nak popular ni.

Dia ni kaki kerja. Sebab itu masa pemilihan UMNO 2013 dia berada di garis cemas. Dia bukan ahli politik yang lakukan sesuatu yang populis. Tapi kita semua percaya dengan yakin bahawa perancangan dan percaturan Allah Taala jauh mengatasi kemampuan akal kita.

Nampaknya keikhlasan Hishamuddin menangani MH 370 telah mengangkatnya tanpa beliau sedari.


12 comments:

  1. Org Islam wajib percaya, di atas segala galanya ada Allah sebagai Hakim dan penentu.

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya mmg ketara komitmen Datuk Hishamuddin. Tak de siapa boleh nafikan

    ReplyDelete
  3. Kita harap Umno tidak berebut sesama sendiri. Kita dah ada pelapis. Kita pakat sokong. Ada kelemahan kita tegur supaya tidak berlarutan. Tikam menikam hanya akan rosakkan parti.

    ReplyDelete
  4. hisham ni kdg2 aku tengok tak pandai nak berpolitik. kalau dia kekal dgn style dia yg cam sekarang, susah dia nak menang. pemilihan hari tu pun hampir2 tewas..

    ReplyDelete
  5. Siapa di atas siapa di bawah adalah urusan Allah. Aku mohon Datuk Hisham jangan berubah. Kekal macam sekarang. Rakyat suka caranya

    ReplyDelete
  6. Saya sependapat dengan ramai orang. Jika dulu kita tertanya tanya siapa selepas Najib sekarang Allah dah tunjukkan orangnya. Jika kita berikan sokongan Hishamuddin akan berupaya menjadi pemimpin hebat . Komitmen beliau dalam MH 370 menjadi penanda aras.

    ReplyDelete
  7. Semua kita terluka dengan MH370 namun di atas segala luka ini Allah anugerahi kita pemimpin pelapis berwibawa, insyaallah.

    ReplyDelete
  8. Mudah mudahan Ramadhan ini Allah turunkan rahmatNya. Temukan kita dengan jawapan, di mana MH 370

    ReplyDelete
  9. Salam saudara, Allah turunkan ujian, Allah turunkan ganjaran. Inilah kelebihan kita sebagai orang beriman.

    ReplyDelete
  10. Banggalah aku . He..he..

    ReplyDelete
  11. Saya membaca pelbagai artikel pro dan kontra mengenai MH370. Tapi secara peribadi aku kagumi kesungguhan Datuk Hishamuddin

    ReplyDelete
  12. Org luar byk kritik. Sumbangan tak ada apa pun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...