Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 25 June 2014

PERKAHWINAN FIZZ FAIRUS DAN ALMY NADIA BERGELORA...


Ini kisahnya...

Sebelum sah bergelar suami isteri, hubungan cinta Almy Nadia dan Fizz Fairus pernah diuji beberapa kali termasuklah tindakan Fizz Fairus tiba-tiba bertunang dengan seorang gadis yang baru sahaja dikenalinya.

Bagaimanapun, Almy Nadia lebih senang mengambil pendekatan untuk berdiam diri, bersabar dan menganggap bahawa perkara buruk yang berlaku adalah sebagai ujian dari Allah.

Ketika pasangan Almy Nadia dan Fizz Fairus sedang melangsungkan perkahwinan pula, ada rakan artis didakwa sentap dan berpuas hati dengan tindakan mereka hanya mengadakan majlis perkahwinan di kampung halaman masing-masing dan tidak membuat majlis resepsi di Kuala Lumpur.

Rakan artis tersebut dikhabarkan memburukkan pasangan ini di belakang tabir sehingga mengundang gosip tidak masuk akal. Kenapa pula si artis terkenal bertindak sedemikian?


     Sumber

Pasangan ini baru sebulan jer berkahwin. Aku setuju sangat bila mereka memilih untuk adakan majlis di kampung masing masing. Nikah kahwin ni cerita orang tua tua. Sebesar manapun nama artis itu ia masih ada mak bapak, kaum keluarga.
Dah betul dah tindakan budak budak ni. Biarkan mereka membina hidup. Kenal hati budi masing masing. Daripada riuh rendah kenduri, lepas setahun bercerai lagi tak elok. Kita doakan pasangan ini bahagia hingga ke anak cucu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...