Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Tuesday 17 June 2014

KENAPA ELFIRA ROY TERUJA SANGAT ? APA KAITANNYA DENGAN TUN M ?

Tolak tepi soal pegangan politik sebab saya bukan mahu bicara soal itu. Kalau mahu cerita pasal politik, rasanya anda sudah tersalah portal. Heh!
Cuma, apa yang pasti, saya rasa ramai yang sememangnya mengagumi kewibawaan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai pemimpin.
Disebabkan itu, saya rasa teramatlah cemburu (cemburu habis ok!) dengan si pelakon comel, Elfira Loy kerana dia telah menerima mesej istimewa daripada role model saya. Siap boleh selfie lagi! Tapi, apa agaknya pesanan Tun Mahathir kepada Elfira ya?
Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!
Mesej ringkas daripada Tun Mahathir untuk Elfira Loy
Rupa-rupanya, bukan saya seorang sahaja yang cemburu, malah ramai lagi peminat yang jealous dengan Elfira disebabkan perkara ini.
Iyalahkan, bukan mudah nak beramah mesra dengan insan seperti Tun Mahathir dan peluang yang diperolehi Elfira menerusi rancangan The Bucket List seharusnya tidak akan dilepaskan.
Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!
Tapi, kalau anda nak tahu, banyak lagi senarai tugasan yang menanti Elfira dan kebanyakannya dilakukan demi mengatasi kelemahan diri sendiri.
Apa agaknya cabaran yang perlu ditempuhi Elfira? Kenalah tengok sendiri program tersebut yang bersiaran menerusi TV9, setiap hari Ahad jam 7.30 malam.- Sumber ( Terima kasih )
                                                       Teruja

Jadi kalau Anwar Ibrahim kata Tun M patut duduk diam diam kerana sudah tiada pengaruh, Anwar sudah silap besar. Tun M adalah idola jutaan manusia tak kira usia.

3 comments:

  1. Untung dia. Negarawan tu..

    ReplyDelete
  2. Pemimpin pujaan Malaysia. Besar jasanya. Dikasihi rakyat walau telah bersara

    ReplyDelete
  3. Tun M, seumur hidupnya membangunkan jiwa manusia. Tanyalah orang yang pernah berusrusan dengannya. Semua rasa hidup dan bersemangat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...