Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur memutuskan pernikahan antara bekas gitaris kumpulan Kamikaze, Shamril Mohd Salleh atau Sham dengan isterinya, Nurul Halimin Mohd Salleh pada 16 Januari 2012 di Masjid Padang Ibu, Pulau Pinang adalah tidak sah dan terbatal. 
Berikutan itu, Hakim syarie, Kamarulzaman Ali memerintahkan pernikahan pasangan itu difarakkan (dibubarkan) serta-merta mulai hari ini (27 Jun) dan sijil pernikahan yang disahkan palsu oleh Pejabat Agama Islam Daerah Seberang Prai Tengah (SPT) dilupuskan. 
Hakim Kamarulzaman memutuskan demikian selepas mendapati pernikahan itu dijalankan oleh wali hakim yang tidak sah, selain segala proses pernikahan diuruskan oleh pihak ketiga yang tidak bertauliah. 
Beliau turut memutuskan anak pasangan itu, Aisy Dannial yang dilahirkan pada 21 Januari lalu adalah anak sah taraf dan boleh dinasabkan kepada Sham sebagai bapa kandung.

Ulasan :
Aku perhatikan ada kecenderungan dalam kalangan artis kita untuk melakukan hijrah ke arah kehidupan yang pada pandangan mereka lebih baik. Malangnya mereka selalu tersilap tanggapan. Mereka menyangka bersama PAS adalah tindakan yang tepat.

Di dalam PAS mereka seakan seperti bayi yang baru lahir. Suci dan bersih. Aku rasa itulah jaminan PAS. Sedangkan hakikat sebenarnya, mereka hanya menyuburkan kesesatan bersama PAS.