Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Sunday 15 June 2014

GEMPAR !! RAHSIA AZNIL HAJI NAWAWI PULA DIBONGKAR !!


Aku memetik catatan ini daripada Blog seorang kawan AANS ( Terima kasih yer ). Aku sangat tersentuh membaca catatan Aznil Haji Nawawi, pengacara tersohor tanah air. Kita mengenalinya sebagai seorang yang ceria, riang. Rupanya ada sisi lain dalam diri dia yang tidak kita ketahui..

on Sunday, June 15, 2014 
Hari ini pengacara popular Aznil Hj Nawawi atau Pak Nil telah meluahkan yang terbuku dihatinya.

Tatkala ramai yang tidur dan ramai juga sedang menonton world cup 2014, pada jam 250 pagi (15 Jun), Pak Nil telah menulis meluahkan apa yang dia rasa dan sememangnya terharu membacanya.



Ini tulisan Pak Nil:

Ayah, Anil nak ucapkan Selamat Hari Bapa untuk ayah yang sangat Anil sayang. 

Memang ketika2 seperti ini menyebabkan Anil terlalu rindu pd Ayah. Walaupun Ayah pernah marah tapi percayalah herdikan Ayah itulah yang Anil syukuri. 

Mungkin Ayah pernah berkecil hati dengan sikap Anil yg tak disengajakan tapi Anil tahu rajuk seorang Ayah tidak kekal lama. Bimbingan kehidupan penuh dengan falsafah yg sangat mendalam. 

Semakin berusia Anil ini, semakin dalam pengertian pesan Ayah itu. Kini Anil pun adalah Papa kepada 3 cahayamata dan Anil syukuri kerana pesanan Ayah, Anil turuti dalam membimbing mereka. 

Sememangnya pesanan itu tidak lapuk ditelan masa. Ampuni Anil Ayah dan Anil akan terus berdoa agar Ayah diletakkan bersama2 orang yang Soleh di sisi Tuhan SWT. Anil sayang dan rindu Ayah! Amin

Sedih membaca nukilan Pak NIl ini buat ayahnya sempena Hari Bapa. Sememangnya pengorbanan seorang ayah tiada tandingan. Kepada mereka yang masih ada ayah tu jangan lupa sentiasa menghargai mereka sementara mereka masih ada di dunia ini.


Jadi kalau ada orang bertanya, apa rahsia kejayaan Aznil sehingga berada di puncak sekarang, barangkali kita boleh menjawab, beliau seorang anak yang amat baik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...