Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Saturday 14 June 2014

PENGANTIN KECEWA, ' BARANG ' SUAMI TAK NAIK !

Saya berkahwin dua bulan namun masih dara. Pada malam pertama, suami ingin melakukan hubungan kelamin tetapi kemaluannya tidak naik dan lembik sehingga sekarang.
Ia berlaku setiap kali kami ingin bersetubuh dan keadaan ini mengecewakan saya. 

MELISSA 
Batu Pahat, Johor

Cerita anda sa­ngat menyedihkan. Dalam keadaan sebegitu, memang anda rasa serba salah dan tak tahu nak buat apa. Suami terangsang tapi ang­gota kelaminnya tidak tegang. 

Jika dipegang rasa pejal dan kelihatan membesar tapi tak sekeras seperti diinginkan. Jika cuba melakukan tusukan, anggota kelamin akan membeng­kok dan hujungnya tersempal ke bahagian antara dua bibir anggota kelamin anda. 

Memang dia mengalami ‘mati pucuk’, ibarat pucuk yang lembut tak menjadi dahan yang keras. Dalam erti kata lain, zakarnya tak mengeras secukupnya untuk melakukan penetrasi faraj. 

Ini ada kaitan dengan kelemahan otot kemut dan pelancaran darah ke dalam liang otot zakarnya yang membuatkan ereksi tak berdaya. Jika situasi ini berlaku kepadanya pada malam pertama, ia dikenali sebagai mati pucuk malam pertama. 

Dia perlu jumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan dan mendapat rawatan sewajar. Jika tak dapat menyelesaikan masalahnya, doktor itu akan merujuk kes kepada pakar. 

Jika anda dan suami tinggal berdekatan, anda boleh menghubungi saya melalui e-mel dr_tambi@yahoo.com untuk rujukan profesional. 

Perlu diketahui masalah mati pucuk ada penawar yang berkesan. Elak me­ngambil ubat kuat, kopi atau bahan makanan yang biasa dikaitkan dengan kemampuan menguatkan syahwat lelaki.
Ulasan
Aku tabek isteri ni dan Doktor jugak. Perkara begini memang meresahkan. Si isteri memilih tempat yang betul untuk merujuk. Jangan jumpa salah orang, buruk padahnya. Dan kesanggupan Dr membantu jugak amat aku hormati. Moga Allah berikan kesembuhan..kesian pulak aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...