Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 28 May 2014

URGENT !! PEMIMPIN UMNO DINASIHAT TIDAK TURUN KE TELUK INTAN !!


Pertamanya mari kita sedekahkan al fatihah kepada Almarhum Tuanku Sultan Perak yang telah kembali kerahmatullah petang tadi. Moga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya...al Fatihah.

Aku rasa macam tak berapa sesuai nak menulis benda ini tapi hakikatnya kasih kita kepada Institusi Raja menyebabkan kita kena teruskan kerja kuat bagi mempastikan parti yang anti Perelembagaan dan selalu mencabar Institusi Raja dapat ditumbangkan di Teluk Intan.

Masa dah suntuk sangat. Mulanya aku malas nak tulis tetapi bila nampak peluang BN tetap ada di Teluk Intan, aku tulis jugak. Ini permintaan beberapa orang kuat UMNO di Teluk Intan.

Mintak sangat sangat agar pemimpin tertinggi UMNO tidak turun ke Teluk Intan dalam dua hari ini. Tolonglah ! Sebab bila pemimpin tertinggi turun, jentera parti pakat berhimpun, di keliling pemimpin ini. Nampak ramailah.

Orang yang patut pergi ke rumah rumah dah tak buat kerja mereka. Ada banyak lagi rumah yang Perayu Undi belum pergi. Beratus orang Cina menerima bantuan, baik pulih rumah, bantuan perubatan. Ada yang dapat bantuan 1 Azam. Mereka ini wajib dijenguk.

Jangan percaya kepada teori semua Cina akan undi DAP ! Tak betul. Ada Cina akan undi BN walaupun jumlahnya kecik.

Satu lagi, ini penting untuk perayu undi. Bukan semua anak, bini aktivis PAS sokong DAP walaupun bapak mereka 24 jam sehari mengikut ponggong Dyana. Ada dalam kalangan mereka ' benci' perangai dan kelakuan bapak mereka. Temui mereka. Rayu !

Isu nasional bukan  satu satunya  utama. Ada banyak perkara setempat yang boleh ditangani. Kena rajin weii! Jangan lepak, jangan rehat dulu. Dua hari lagi jer...ayuh, Lillahita'ala.

Kena gayanya...insyaallah, menang kita..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...