Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Saturday 16 August 2014

PENYANYI MALAYSIAPUN DAN MULA TAK PAKAI COLI MENYANYI !

Kita mulakan pagi minggu ni dengan berita ringan. Kita keluar kejap daripada kepanasan politik melmpau. Walaupun ringan tapi tak berapa nak syok jugak, artis kita dah macam artis Hollywood.



Sedari dulu, Cik Pang sangat kagum dengan penyanyi kelahiran Akademi Fantasia berasal dari Sabah, siapa lagi kalau bukan Stacy.
Boleh dikatakan Stacy antara artis mempunyai pakej bertenaga atas pentas, menari dan menyanyi pada masa sama. 
Kalau penyanyi lain, Cik Pang rasa, mesti dah semput! 

Tapi ada sesuatu yang Cik Pang kurang suka dengan penyanyi yang popular dengan lagu Gila dan Jahat ini.
Cik Pang lihat Stacy juga sering tampil seksi dan bertenaga atas pentas. Sekali sekala Cik Pang rasa kurang senang juga dengan penampilannya yang agak ‘terover seksi’ tak sesuai untuk tontonan.Baru-baru ini, sempena pelancaran album ketiganya, #1, kawan Cik Pang merungut betapa ‘daring’ Stacy ketika membuat persembahan. 
Katanya, ketika menari ramai yang dapat lihat bergegar-gegar aset di dada Stacy sampai mengganggu konsentrasi penonton.  Jarak penonton dengan pentas pula tak jauh, kawan Cik Pang kata sampaikan bebola mata penonton pun turut terikut-ikut rentak ‘getaran’. 

Sudahlah menari ikut rentak lagu rancak dan ditayangkan pula diprogram hiburan. 

Maaflah ya, apakah tidak ada coli sesuai dipakai Stacy ketika buat persembahan? Sedangkan orang bersukan pun ada coli sukan (sport bra). 

Nasihat Cik Pang, harap Stacy lebih berhati-hati lepas ini dalam pemilihan pakaian. Biasalah, ramai peminat memerhati dan prihatin dengan artis kesayangan mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...