Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 6 August 2014

NASIB BAIK ADA PESTA BOGEL DI PULAU PINANG !

Kenyataan Rafizi Ramli PKR
“Sebulan sebelum PRU13, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Mohamad Sabu, Datuk Dr Haron Din, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dan Datuk Mustafa Ali semuanya berjumpa Anwar. Mereka kata mereka hendak menamakan pemimpin Umno, Tan Sri Tengku Razaleigh Hamzah sebagai perdana menteri kalau kita menang Putrajaya,” kata Rafizi.
Mengejutkan semua yang hadir, Rafizi mendedahkan itulah sebabnya PKR segera mengambil Langkah Kajang pada awal tahun ini tanpa membincangkannya terlebih dulu dengan parti Islam itu.
“Saya percaya kalau pun kita bincangkan isu ini (penyingkiran Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai menteri besar Selangor) dengan PAS, masalah tidak akan selesai. Tengoklah, lepas enam tahun bincang pasal calon perdana menteri pun kita masih tidak berjaya mencapai kata sepakat,” kata Rafizi.
Kenyataan Hanipa Maidin
“Walaupun saya AJK PAS Pusat, sesungguhnya saya tidak tahu langsung apa yang diceritakan Rafizi itu,” katanya kepada hadirin forum itu malam tadi.
“Kalau saya tahu, saya sudah bangkang terang-terangan. Saya mahu semua orang tahu, kami dalam PAS hendak membawa satu era politik baharu. Kita mesti faham yang rakyat memerhatikan kita, kita tidak boleh bertindak seperti 20 tahun lepas.
“Saya katakan di sini, apa yang PAS lakukan itu tidak beretika dan tidak Islamik,” katanya disambut sorakan dan tepukan hadirin.
Berpasukan

Individu

Kalau tak de pesta bogel, mampuslah macai Pakatan . Nak tulis apa lagi. Pakatan betul betul tengah huru hara. Kat atas tu, aku petik dua pengakuan ikhlas daripada dua orang ' tokoh ' PAS dan PKR. Seorang mengaku tidak mampu dan tidak layak memerintah. Seorang mengaku PAS tidak Islamik !

Aku yakin , Macai Pakatan pening gila babi nak wujudkan ' tumpuan' baru bagi mengelakkan pengikut mereka terbaca atau terdengar pengakuan bodo kedua dua tokoh tersebut. Dan kebetulan pulak pengikut Pakatan minat sangat kisah kisah bogel nih ! kah ! kah ! kah !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...