Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 13 August 2014

KERANA NAFSU, TERLANJUR, BADAN MERANA !

Erma ( bukan nama sebenar ) adalah gadis baik yang tidak menimbulkan masalah dalam keluarga. Mendapat pendidikan yang baik dan pencapaiannya dalam pelajarannya jugak membanggakan. Kerana perangkap cinta, Erma terlanjur dan menyerahkan segalanya kepada kekasih yang dipercayai tetapi lari meninggalkannya setelah berbadan dua.

Erma kini ditempatkan di rumah perlindungan menunggu masa untuk bersalin.Segala keindahan, cita cita hampir pasti tidak akan kembali lagi.
Semuanya kerana nafsu, ghairah yang tak dapat dikawal.

Tapi aku bukan nak cerita pasal budak budak. Aku nak cerita pasal apa yang berlaku di Selangor yang pada aku sangat memalukan negara. Kerana nafsu Anwar segalanya bermula. Kerana nafsu, Khalid Ibrahim bertahan.
Kerana nafsu Hanipa Maidin bercakap. Khalid Samad bercakap, ramai lagi pemimpin PAS bercakap. Huru hara jadinya Selangor. Kelam kabut jadinya PAS.

Baca pulak di sini...Kalau korang baca kenyataan Mat Sabu yang aku linkkan lagilah korang rasa bodohnya dia. Bercakap ikut nafsu, tak berfikir. Bila masa UMNO nak mengajak PAS bekerjasama? Kalaupun UMNO tak kuat, tapi yang nak matinya PAS.

Kemudian dalam keadaan sekarang, boleh tak kita bayangkan, Kerajaan Selangor adalah kerajaan paling pelik di dunia sebab dalam DUN pembangkang lebih ramai daripada kerajaan.

DAP + PKR + BN = 15 + 13 + 12 = 40 ( Pembangkang )  
                           
VS BEBAS + PAS =   1 + 15         = 16 ( Kerajaan Caca Marrba !)

Ikut nafsu sangat sampai tak dapat nak berfikir . Ini sudah cerita gila. Erma terlanjur dia seorang jer. Pakatan terlanjur satu Malaysia malu ooo !!




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...