Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Monday 14 July 2014

MASYAALLAH !! ISTERI GIAN BAKAR SUAMI DAN MADU !!

Harare: Seorang wanita Bikita yang tertekan kerana dinafikan hak dan nafkahnya sejak beberapa lama dituduh memulakan kebakaran sebuah rumah ketika suami dan madunya tidur lena.
Shingai Mandivengerei, 34, bagaimanapun menafikan dakwaan itu ketika tuduhan dibacakan di depan majistret Judith Zuyu.

Media semalam melaporkan, mahkamah mengarahkan Shingai direman sehingga 21 Julai ini untuk siasatan lanjut.
Shingari ialah isteri pertama kepada Tasara Zima, 39, sebelum dia berpoligami dengan mengahwini Mary Dzingai, 28, baru-baru ini. Kata Shingai, dia mengaku memulakan kebakaran rumah berkenaan namun mengaku tidak bersalah atas dakwaan mahu membunuh.
Sumber polis semalam berkata, Shingai bertindak nekad kerana terlalu cemburu terhadap layanan yang diberikan suaminya ke atas madunya. Kata Shingai, ketika dia menghidupkan api, pintu pondok tidak dikunci.

“Saya membakarnya kerana terlalu marah,” katanya. Pendakwa Moreblessing Rusere berkata, suspek yang dipercayai tertekan kerana tidak mendapat nafkah batin dan tidak dapat melelapkan mata. Tanpa berfikir panjang, katanya, Shingai membakar bilik tempat Zima dan Mary tidur.
“Kira-kira jam 8 malam, Zima dan Mary masuk ke bilik tidur tetapi terkejut lima jam kemudian apabila mendapati bilik itu dijilat api,” katanya. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...