Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Tuesday 8 July 2014

KHAIRY DIKATAKAN BIJAK, MAMPUKAH DIA MENJAWAB SOALAN SOALAN INI ?

Dikatakan oleh para pemuda UMNO bahawa ketua mereka adalah seorang yang bijak. Aku percaya jugak sebab aku tengok Khairy berhujah dengan Rafizi. Kalau aku juri, aku berikan kemenangan kepada Khairy kerana kebijaksanaannya.

Maka aku nak menanyakan beberapa soalan kepada Khairy, mohon Khairy menjawab soalan soalan ini..

1. Adakah UMNO akan menang PRU 14 ?
2. Berikan 3 sebab mengapa anda menjawab soalan ( 1 )begitu ?
3. Berapakah jumlah pengundi baru telah UMNO daftarkan selepas PRU13 ?
4. Mengapa begitu jumlahnya ?
5. Adakah pengundi yang UMNO daftarkan akan mengundi UMNO/BN ?
6. Mengapa ?

Aku harap jawapan Khairy akan membantu UMNO untuk kembali ke landasan.
Maaflah, aku rasa UMNO macam ' tiada apa apa ' usaha ke arah memenangi PRU 13. Aku harap perasaan aku tak betullah !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...