Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Monday 7 July 2014

18 SX - WANITA BERJUBAH PENGAMAL LGBT !

Klang: Didikan agama diberi keluarganya jauh melebihi kebanyakan individu lain, namun itu rupa-rupanya belum cukup untuk menghalang seorang wanita daripada tewas dengan godaan nafsu.
Lebih mengaibkan, wanita berusia 25 tahun yang mahu dikenali sebagai Hani itu terjebak dan terperangkap dengan aktiviti seksual sejenis.

Hani berkata, bukan dia tidak berusaha untuk meninggalkan amalan songsang itu, namun sering kali tewas di pertengahan jalan dan kini dia sekali lagi mencuba dengan mendapatkan khidmat kaunselor profesional.
Foto
HANI menceritakan kisah hidup songsang kepada wartawan.

“Saya malu dengan Allah dan tidak sanggup menerima azab-Nya di akhirat kelak. Doakanlah semoga usaha saya kali ini berjaya,” katanya ketika ditemui di sebuah pusat kaunseling di sini, semalam.

Ulasan
Ini cerita lama. Saja aku petik sebagai pengajaran. Kita bayangkan bagaimana akan berlaku jika ianya dijadikan HALAL sebagaimana sedang diperjuangkan oleh sesetengah golongan sekarang ni. Korang bayangkan jika yang terlibat adalah kaum keluarga kita sendiri, sedangkan kita tahu Islam menolak perlakuan ini sekeras kerasnya...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...