Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Sunday 19 January 2014

TERGEMPAR !! ADA SKANDAL BESAR DALAM DAP, NAH KAU !!!


Kita tunggu jer.

Tak lama lagi negara akan dikejutkan oleh satu lagi skandal besar dalam DAP !


Skandal ini akan didedahkan oleh sumber dalaman DAP sendiri. Kita akan dapat lihat
Lim Kit Siang menangis dan meraung. DAP akan kelihatan berantakan. Aku kata hang, hang kata aku !


Maka ramai orang UMNO akan percaya DAP sudah habis. DAP sedang hancur. UMNO Selangor seronok. UMNO Pulau Pinang girang. Jom pakat berebut kalau kalau dapat jadi calon, maka akan berebut pulak jadi Menteri Besar dan Ketua Menteri !

Masa berseronok , berebut inilah DAP pulun tangkap pengundi. Masa inilah mereka pindahkan pengundi. Bila sampai PRU 14, sedar sedar DAP tambah lagi koleksi negeri mereka dengan PAS dan PKR jadi kuda tunggangan.

Percayalah. Masalah yang sedang melanda DAP sebenar sengaja diada adakan bagi melekakan kita. Melalaikan kita. Jenice Lee dan ketua ketua cawangan DAP yang melalak hari hari tidak sedar mereka telah diprogramkan.

DAP ada perancang yang bijak. Malangnya UMNO tertipu dalam mainan opera Cina DAP. Aku ada saranan, abaikan masalah DAP !

Lepas ini korang tengok. DAP rancang benda lebih besar supaya UMNO dan orang Melayu tidur lena dengan mimpi indah. Dia malu sikit jer...lepas tu dia bisik bisik pada orang Cina. Kalau ini kali Cina tak menang, sampai matilah Melayu duduk atas !

Maka Cina DAP, Cina PKR. Cina MCA, Cina Gerakan pakat undi Cina DAP, Melayu PAS dan Melayu PKR ! UMNO ? Ikut Golkar dan Kongres. Itu yang UMNO dan orang Melayu nak kot ?


3 comments:

  1. Betullah cakap orang tua tua...kalau tak bohong bukan Cinalah...

    ReplyDelete
  2. anti kominis dan DAPpigs19 March 2014 at 19:34

    Aku dah banyak kali habak kat ko orang semua. Cina DAPpigs ni banyak main wayang opera. Ko orang tok sah lah ambik pot pasal babi-babi tu semua. Yg penting kita kena sentiasa bersedia untuk taram kao2 cina-cina DAPpigs ni sampai depa tersungkur menyembah bumi. Time tu kita pijak kepal depa semua biaq masuk dalam lumpur. Biaq depa tau tinggi rendah bumi melaya ni.....Layanan ni untuk cina DAPpis yang rasis2 tu saja tau. Untuk yang mana menyanjungi perinsip rukun negara, kita jangan sentuh.

    ReplyDelete
  3. You are absolutely right..! Mereka2 ada banyak pilihan untuk bertenggek dimana2 parti orang2 mereka berbanding dengan orang2 Melayu.Ini pun orang PR tak nampak lg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...