Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Thursday 5 December 2013

CETUSAN IDEA HISHAMUDDIN MANTAPKAN PERBAHASAN...



Tidak hadir perhimpunan kerana nasihat doktor, namun hasil usaha dan kerja keras telah dimanfaatkan sepenuhnya. Begitulah pemimpin berjiwa besar, UMNO didahulukan rakyat diuatamakan. Seperti kata ramai teman teman, Hishamuddin pekerja senyap. Sedar sedar hasil tangan telah menjadi...DISINI

9 comments:

  1. Ada banyak blog memperkatakan sumbangan DS Hisham. Kami di PWTC jugak rasa ketiadaan beliau..

    ReplyDelete
  2. Orang yang selama ini mengatakan Datuk Hishamuddin ' lembik ' patut malulah ! Hishamuddin tetap melaksanakan segala tanggungjawabnya dalam keadaan kesihatan yang tidak begitu baik. Walaupun aku bukan taksub dengan dia tapi aku kagum kegigihannya.

    ReplyDelete
  3. Pemimpin yang baik sentiasa meninggalkan bekas, kesan dan memberi manfaat...

    ReplyDelete
  4. Masalah dengan UMNO ialah budaya ' populis '. Pemimpin diangkat dan disanjung bukan kerana sumbangan terhadap parti tetapi kerana kebolehan manipulasi isu dan keadaan. Pemimpin inilah yang akan kelihatan lebih baik berbanding yang lain.

    ReplyDelete
  5. Anon 22.04.....saya sokong dan setuju sangat. Pemimpin populist boleh berada ditahap no1 naib presiden tapi x akan mampu utk memimpin negara kerana negara kita bukan hanya satu bangsa. Kita negara majmuk. Pemimpin negara adalah yang berorientasikan kepimpinan utk semua.

    ReplyDelete
  6. Pemimpin popular bermusim. Aku ni cakap teranglah. Ada 2/3 orang tokoh dalam UMNO ni masa nak pemilihan pagi petang ada berita dia. Lepas pemilihan senyap je! Pemimpin macam ni setakat sepenggal dua penggal. Kemudian ghuyublah.

    ReplyDelete
  7. Sedikit sebanyak saya nampak ada peningkatan kualiti perbahasan. DS Hishamuddin agak berani bila menampilkan orang ' di luar kerangka parti ' untuk sama berbahas. Hasilnya kita dapat dengar banyak isu rakyat ditimbulkan.

    ReplyDelete
  8. Sebenarnya perbahasan yang hebat bukan jaminan menang pilihanraya. Yang penting, cawangan kena bergerak sekarang, menawan pengundi.

    ReplyDelete
  9. Saya percaya UMNO sedang bergerak ke arah positif. Yang penting ahli dan penyokong bijak pilih pemimpin. Hishamuddin adalah salah seorang yang amat berkebolehan, kurang bercakap dan terbukti tahan diuji.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...