Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Monday 3 February 2014

LAWAN ANWAR IBRAHIM DIKENALPASTI !


Maka sesuatu yang pelik telahpun berlaku. Yang pastinya ia dilakukan oleh seseorang yang pelik juga. Siapakah yang paling pelik dalam Malaysia ? He..he.. Anwar bin Ibrahimlah. Segalanya pelikkan.

Aku nak sarankan agar Kerajaan khasnya UMNO usah ambil serius sangat permainan politik Anwar ni. Sebab politik Anwar hanya untuk menutup isu undang undang yang sedang membelenggunya. Biar undang undang berjalan. Anwar sedang panas dan takut...


Untuk PRK Kajangpun aku sarankan agar layanan ala kadar jer diberikan kepada Anwar. Dia akan menang. Bukan kerana orang sayang atau suka Anwar tapi kerana orang nak kerajaan ini runtuh. Cinalah...Cina Kajang.

Aku ada cadangan. Bertanding kena bertanding sebab nak latih jentera UMNO. Lihat kecacatan untuk penambahbaikan. MCA. Gerakan tak de jentera. Tak usah sembanglah.

Jadi yang terbaik ialah, pilih calon dari kalangan Pengerusi JKK atau Ketua Masyarakat di Kampung Baru Cina. Ini lawan Anwar yang selayaknya. Jangan letak tokoh sebab memang itu matlamat Anwar. Perlekeh bukan sahaja sistem demokrasi tapi lebih penting nak perlekeh UMNO/BN.

Ini pilihanraya terakhir bagi Anwar aku harap. Bila letak calon ' kecil' baru Anwar tahu orang tak peduli dia lagi dah !


4 comments:

  1. Anwar akan menang menandakan orang cina bukan rasis sebagaimana di Gelang patah

    ReplyDelete
  2. Cina akan berkuasa di Malaysia. Saya fikir dalam dua kali pilihanraya lagi. Ini yang orang Melayu mahu. Terjajah

    ReplyDelete
  3. Sudah sudahla nak mengumpat mengeji dan membuat fitnah.Mati sentiasa mengintai dan menanti anda bila bila dan dimana mana.Dikhuatiri semasa berakhir nyawa tidak dapat mengucap dua kalimah syahadat dan tak sempat bertaubat sebab perbuatan kita melanggar hukum Allah.Syaitan menghiasi perbuatan kita dengan keseronokan malah dibuainya iktikad seseorang itu sama seperti melakukan ibadah tapi sebenar bertentangan dengan Islam.Saya sekadar memberi peringatan sebagai saudara seIslam.Tk.

    ReplyDelete
  4. ingat mengingati secara islam tu bagus, tapi dalam politik pas, politik pkr, adakah diambil kira ini semua, apa yang patut kita buat fardu kifayah kita, berkempen melalui penulisan menolak pemimpin yang kotor dan munafik... tak cukup ke dengan bukti bukti yang menunjukkan sifat munafik manusia tu, patut ke kita mengangkat manusia munafik menjadi leader... tuhan tidak akan merestui cara tu... minta ketua PKR tu bersumpah untuk menidakkan apa tuduhan tuduhan pada dia,... yang mudah.. dia menipu dia tak kenal sahabat baik dia, dia kata nak berhenti politik kalau tak dapat putrajaya, lebih teruk dia tak mengaku dia dalam video tu... ini patut kita sedarkan rakyat...lagi dia kata dia bukan nak jadi MB... tengok saja lah.. dah paham sangat perangai dia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...