Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Friday 31 January 2014

KALAU NAK BERTANDING JUGAK..


PRK Kajang pasti akan berlangsung. Kalau BN tak letak  calon, aku yakin akan ada calon bebas bertanding. Maka kalau BN nak letakkan calon, aku harap :-

1. Calon BN eloklah diwakili oleh MCA. Umumnya ini adalah kerusi tradisi mereka.
Lagipun MCA baru lepas pemilihan parti. Leow Tiong Lai dan Wee Ka Siong adalah pemimpin baru MCA. Dulu Cina MCA khianat kononnya kerana pimpinannya ketika itu tercalar dengan skandal yang diakuinya.


Kononnya ahli MCA berasa kalau mereka sokong MCA, maknanya mereka subahat dengan 'maksiat' Presiden MCA ketika itu.

2.  Aku merayu kepada BN tolonglah jangan lambakkan Cina Cina ini dengan peruntukan yang melampau. Samada mereka sokong atau tidak, mereka mesti dilayan sama macam orang lain. Aku bimbang jika layanan 5 bintang diberikan kepada orang Cina, orang Melayu dan India akan berjauh hati.

3.  Aku harap pihak berkuasa akan bertegas kali ini. Sebarang bentuk provokasi dan penghinaan tidak boleh dibiarkan berlaku. Sebagai contoh bila ada pihak menaja kumpulan tertentu untuk BOO Perdana Menteri. Tangkap, siasat, bicara dan sumbat ke dalam penjara.

Aku jangka Anwar akan menang PRK ini dengan pertambahan majoriti. DAP akan pastikan peningkatan berlaku sebab mereka nak tunjukkan kepada seluruh negara bahawa Anwar tetap menjadi ' pujaan hati' rakyat.

Mereka tunjukkan setiakawan mereka sebab mereka boleh jadikan Anwar alat paling berkesan untuk pecah belahkan umat Melayu. Apapun terpulanglah..cuma moga moga pilihanraya olok olok ini tidak melekakan kepimpinan UMNO untuk terus berusaha keras memenangi PRU 14.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...