Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Saturday 16 August 2014

TERBONGKAR !! DAP SUDAH ADA CALON MB SELANGOR !


Aku tak mau kata ini sesuatu yang wajib betul. Tapi aku sedikit percaya kepada cakap cakap bahawa DAP tidak pernah berasa bimbang dengan apa yang berlaku di Selangor.

Aku mula percaya bahawa DAP sedang mengetuai Pakatan dalam krisis di Selangor. Baca kenyataan Lim Kit Siang. Lihat bagaimana beliau
' menembak' PAS. Beliau berjaya membuktikan kepada rakyat Selangor bahawa PAS tidak mempunyai nilai yang baik untuk menjadi ketua.

PKR memang sudah kelihatan jelas tidak layak. Siapakah dalam kalangan Pakatan yang kelihatan mantap ? DAP. Mereka solid dan tidak bercanggah sama sekali.

Berita yang aku dengar, DAP akan berusaha agar DUN dibubarkan. Pilihanraya Negeri akan dijalankan. Di mana mana kerusi Cina DAP akan meletakkan calonnya termasuk calon Melayu ( Bakal MB ).

PAS, PKR tidak akan berkompromi kali ini. Percayalah di mana majoriti Melayu di situ PAS,PKR dan UMNO akan meletakkan calon. Dan di mana Cina dan India menjadi faktor penentu kemenangan , DAP jugak akan 
meletakkan calon mereka.

DAP percaya sudah sampai masa mereka bergerak bersendirian. Mereka telah berjaya pecahkan Melayu dan mereka jugak yakin anak muda akan pergi kepada DAP. Ini percakapan awam. Jangan kata ia tak akan terjadi sebab tanda awalnya telah kelihatan.


Senjata DAP

6 comments:

  1. Buat letih hang tulih ja. Bukan ada faedahpun.

    ReplyDelete
  2. Nak kata tak betul mungkin juga ada benarnya.....ini strategi....mungkin bolih difikirkan.

    ReplyDelete
  3. Aku lama dah tak percaya dap. Penipu

    ReplyDelete
  4. Pas tak kan percaya ni. Dia dah terperangkap

    ReplyDelete
  5. Saya rasa dap tak buat begini sebab dia yang untung dalam Pakatan. Tak payah jadi MB pun tak pe

    ReplyDelete
  6. Hah ! Hah ! PAS ? WAYANG. JUAL BELI AGAMA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...