Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 20 August 2014

KEHEBATAN DS NAJIB TUN RAZAK !

Aku pernah kritik Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak. Ada perkara yang pada aku , aku rasa tak betul. Membiarkan PERSEPSI NEGATIF adalah sesuatu yang sangat bahaya untuk negara. DS Najib lambat dalam menjawab sesuatu perkara walaupun perkara itu besar kesannya kepada rakyat. Walaupun begitu, aku rasa DS Najib jugak mempunyai satu kelebihan LUAR BIASA yang tak ramai orang ada.

 Baca di sini..

Aku rasa kalau orang lain dah melantun lantun dah. Pak Lah dulupun tak selesa ditegur bahkan menjawab dengan keras teguran orang.

Ini kekuatan DS Najib yang aku rasa menyebabkan orang hormat dia. DS Najib menghormati Tun Mahathir sebagaimana yang rakyat mahukan. Ini bijak.

Cuma aku harap janganlah hormat saja. Buatlah kajian, jika perlu buatlah tindakan. Manusia tidak sempurna tapi dalam masa aku tak rasa buat masa ini ada orang lain boleh menggantikannya, sekurang kurang buat masa ini.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...