Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Tuesday 12 August 2014

KALAU YERPUN DATIN TAK MALU, KESIANLAH KAT DATO' !

Aku petik bahan ni daripada Blog kawan aku. Aku mintak halal yer. Saja nak kongsi kegilaan orang macam macam. Aku rasa macam tak berapa nak yakin status datin ni. Tapi kalau siapapun dia, aku rasa orang Melayu benar benar dah berubahlah.

Dulu orang Melayu malu, sabar dan tertutup. Sekarang ni dah mengalahkan orang puteh. Cuma terpikirlah pulak. Kalau orang tua tua perangai macam gini, apa nak kita harapkan daripada anak anak kita?


Kegilaan “selfie” telah membuatkan penyebaran gambar-gambar yang tidak sepatutnya disebarkan di media sosial.


Terbaru menerusi akaun facebook yang bernama Datin Sri Linda Rahman, beberapa keping gambar panas dikongsikan diakaun tersebut mencetuskan kontroversi dan persoalan penulis.


Namun, kesahihan gambar panas seorang wanita yang bergelar Datin ini masih lagi menjadi tanda tanya. Jika ianya benar, memang sungguh memalukan diri sendiri. Mungkin juga akaun ini dimiliki oleh orang lain yang sengaja menjatuhkan maruah wanita berkenaan.- Sumber







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...