Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Saturday 16 August 2014

MUSTAFA ALI JUGAK CURANG !

Baca kenyataan di bawah dengan teliti. Asas perbincangan ialah jangkaan ramai bahawa Mustafa Ali adalah pendukung setia kepada kepimpinan ulama. Nik Aziz dan Haji Hadi. Tapi kenyataan di bawah ternyata berbeza.
Sebelum ini Haji Hadi , Nik Aziz, Dewan Ulama dan Majlis Syura bersatu hati menyokong Khalid kerana TIADA SEBAB SYR'I UNTUK MENOLAK BELIAU. Sekarang nampaknya PAS sudah menukar pendirian. Atau macam aku kata, Mustafa Ali jugak merupakan Anwarinas dalam PAS.?

Setiausaha agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata parti itu sudah menyenaraikan beberapa lagi nama yang sesuai untuk calon menteri besar Selangor.

Laporan Berita Harian menyebut, Mustafa berkata nama berkenaan bagaimanapun tidak boleh diumumkan sebelum jawatankuasa pusat PAS bermesyuarat esok.

Calon berkenaan sebagai alternatif kepada Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, yang ditegaskan oleh PKR sebagai calon tunggal untuk jawatan tersebut.

"Memang ada beberapa nama dalam fikiran kita yang dilihat sesuai, tetapi namanya saya tidak boleh sebut sekarang, kena tunggu mesyuarat parti," katanya seperti dilaporkan akhbar tersebut.

Beliau juga mengulangi pendirian PAS bahawa arahan agar empat orang exconya kekal dalam kabinetr Tan Sri Khalid Ibrahim adalah bagi memastikan Pakatan Rakyat terus mentadbir Selangor.

Justeru, beliau menuntut agar DAP dan PKR menjelaskan sikap parti itu yang berang apabila PAS mengambil tindakan demikian.

"Kita juga kena tanya dia (PKR dan DAP) atas dasar apa mereka marahkan PAS," katanya lagi seperti dilaporkan akhbar sama.

AJK PAS Pusat akan bermesyuarat esok bagi menentukan pendirian mereka berhubung krisis politik di Selangor.

4 comments:

  1. Sebenarnya dia tak curang tapi dia sendiri dah pening

    ReplyDelete
  2. Jangan lupa pulak, peristiwa spenda besar !

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya Tuhan nak tunjuk. PAS bukan pejuang agama seperti yang mereka selalu kata.

    ReplyDelete
  4. PAS kena dgr ckp DAP itula sbb mrk marah krn balaci mrk sudah berani naik tocang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...