Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 2 July 2014

MUHAMMAD AMMAR SINGKAP RAHSIA BESAR !!


Kita tiba tiba dikejutkan dengan berita yang kita gerun sebenarnya. Japannese Ensefalitis ( JN ) kembali menyerang negara. Setakat ini virus maut ini dikesan telah menyerang dua orang mangsa termasuk seorang kanak kanak,
Muhammad Ammar Muqrish Zulkefli.

Kita mendengar Kerajaan Pulau Pinang membina kondominium mewah jutaan ringgit di bahagian Pulau Pinang, kita mendengar peniaga Melayu jugak diusir dan gerai mereka dirobohkan. Kampung Pala, Kampung Makam, Kampung Terengganu semuanya sedang menunggu masa untuk dikosongkan.

DAP yang menjadi Boss di Pulau Pinang sebenarnya kejam. Aku rasa mereka secara halus mahu Pulau Pinang negeri Cina semata mata. Dalam kelembutan dan tipu muslihat, mereka mahu orang Melayu semua keluar.

Kes JE ini mendedahkan satu lagi strategi DAP. Kita baru tahu di Kampung Seronok sahaja ada 84 kandang babi. Mereka tahu Kampung Seronok adalah kampung Melayu.

DAP tidak mahu secara jelas menghalau orang Melayu lantas mereka menghantar jutaan babi ke kawasan tersebut. Aku jangka mereka akan berjaya sebab bila seorang sudah dijangkiti JE, ketakutan akan menular dengan cepat. Aku yakin jugak DAP tak mungkin akan mintak penternak babi berpindah.

Maka kita tunggu tengok yer...di Pulau Pinang babi telah kalahkan orang Melayu !!

4 comments:

  1. Apa nak buat. Org Melayu Penang bangga bertuankan DAP

    ReplyDelete
  2. Lama lama tiada Melayu di Pulau Mutiara. Melayu jadi kenangan

    ReplyDelete
  3. Ini pilihan mereka di Penang

    ReplyDelete
  4. Pas langsung tak bersuara. Mat Sabu takut hilang elaun kot?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...