Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 28 May 2014

GEMPAR !! ANWAR IBRAHIM DESAK MB KELANTAN LETAK JAWATAN !!


Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mendesak Perdana Menteri letak jawatan kerana gagal menangani kes MH 370. Kemudiaan beliau desak Pemangku Menteri Pengangkutan letak jawatan. Dua hari lalu, Anwar desak Zahid Hamidi letak jawatan.

Weii !! Peliwat ! Bila nak desak MB Kelantan letak jawatan ? Kelantan dah jadi pusat rogol budak budak weii !

38 orang rogol budak sekolah , umur 13 tahun !
Lelaki rogol budak 12 tahun !

 Rogol bawah umur di Kota Bharu membimbangkan

KOTA BHARU 28 Mei - Polis memandang serius kes rogol melibatkan mangsa di bawah umur khususnya di bandar ini yang semakin membimbangkan dengan 21 kes telah dilaporkan sejak awal tahun ini.
Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, secara puratanya, empat kes dicatatkan dalam tempoh sebulan dan situasi itu amat membimbangkan sekiranya tidak dibendung.
"Sesuatu perlu dilakukan bagi mengekang jenayah ini dan pelbagai pihak juga diminta tampil mendidik rakyat berhubung perkara ini.
"Pertubuhan bukan kerajaan (NGO) turut digalakkan mengadakan pelbagai program termasuk di kampung-kampung bagi mendidik orang ramai agar lebih peka dengan masalah ini," katanya ketika ditemui di Kompleks Mahkamah Kota Bharu di sini hari ini.
Beliau mengulas kes dua remaja perempuan berusia lima belas tahun yang menjadi mangsa 'kenduri seks' oleh 38 lelaki di sebuah rumah kosong di Ketereh di sini 20 Mei lalu.
Ekoran itu, polis telah menahan 12 individu termasuk seorang remaja perempuan bagi membantu siasatan kes berkenaan dan menubuhkan sebuah pasukan siasatan khas bagi memburu suspek lain.
Sementara itu Azham berkata, orang ramai turut diminta peka dengan keadaan sekeliling dan segera membuat laporan polis sekiranya terdapat sebarang kegiatan yang mencurigakan di kawasan penempatan mereka.
"Sebagai contoh, kejadian rogol remaja yang berlaku di dalam sebuah rumah kosong di Ketereh itu, terletak berhampiran dengan rumah penduduk di kawasan tersebut,"katanya..
Sumber - Utusan.

Anwar jangan double standard. Ini kegagalan tahap tinggi. Apa nak jadi Serambi Mekah ni. Kalau ko berani Anwar, desaklah MB Kelantan letak jawatan. Takut yer? Inilah Anwar Ibrahim, mujurlah dia tak jadi Perdana Menteri. Kalau tidak hancur negara bangsa.

5 comments:

  1. Anwar ? Diapun kaki balun

    ReplyDelete
  2. Lu salatusalatin mmg macai tahap dewa la...

    ReplyDelete
  3. Kah Kah kah..ada penjilat dah panas !

    ReplyDelete
  4. lu anony 2116 mmg macai tahap dewa munafik la...

    ReplyDelete
  5. Kelantan tak pe. Nik Aziz kan ada..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...