Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Monday 26 May 2014

PENYOKONG PAKATAN KESAL DYANA MENIPU ! KAH ! KAH ! KAH !

Satu gabungan NGO yang dekat dengan Pakatan Rakyat menyatakan kekecewaan ke atas Dyana Sofya Mohd Daud kerana tidak berterus terang mengenai kegiatan ibunya dengan PERKASA.

Setiausaha agung Persatuan Progresif India Malaysia (Mipas) S Barathidasan berkata calon untuk pilihan raya kecil Parlimen Teluk Intan itu sepatutnya menjelaskan perkara itu sejak sebelum hari penamaan calon.

Katanya, Dyana pada awalnya menafikan bahawa ibu kepada calon tersebut, Yammy Samat, mempunyai kaitan dengan pergerakan pro-Melayu PERKASA, apabila isu tersebut mula ditimbulkan.

"Tapi semalam, selepas timbul satu gambar, beliau mengakui bahawa ibunya merupakan anggota PERKASA dan (Dyana) sendiri membantu pendaftaran anggota pada 2008.

"Ini mengecewakan dan akan menjejaskan kepercayaan orang ramai ke atasnya. Isu ini hanya untuk mengalih perhatian dan memberi kelebihan kepada BN untuk menyerang beliau," katanya lagi kepada Malaysiakini.

Beliau juga tidak bersetuju dengan pandangan bahawa kaitan Yammy dan Dyana dengan PERKASA sebelum ini tidak sepatutnya menjadi isu pada masa ini.

"Ya, Malah (ketua pembangkang, Datuk Seri) Anwar Ibrahim juga dari Umno dan BN.

"Tapi dalam kes Dyana, isunya adalah beliau menipu atau lebih tepat lagi berdolak dalik. Bukankah ini juga sebab kita kritik ahli politik BN?," soalnya.

Barathidasan bagaimanapun percaya bahawa kejadian itu tidak akan menjejaskan sokongan kepada DAP dalam pilihan raya kecil 31 Mei.

"Orang akan undi parti atau calon, jadi sokongannya ada," katanya.

Ulasan -
Baru tahu Dyana penipu ? Banyak lagi penipuan Dyana Ane..kalau tak penipu mana boleh kawan DAP !

5 comments:

  1. Jangan pecaya cakap paria !!

    ReplyDelete
  2. Walaupun dyana berbohong sokmo, tp mat sabu suka, mana lh tau dapat peluang menjilat lgi.

    ReplyDelete
  3. Mat Sabu kaki jilat. Itu Mah gila tu..

    ReplyDelete
  4. Patut gigi mat cabu habis reput

    ReplyDelete
  5. Wayang depa ni. Jangan pecaya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...