Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Tuesday 20 May 2014

PRK TELUK INTAN ,SAH !! RAJA BOMOH PERKAKAS PAKATAN !!

Sebelum ini dia mengaku diamanahkan oleh Anwar Ibrahim untuk menjaga Wan Azizah dan keluarga sepanjang tempoh percutian Anwar di Sungai Buluh.


Dua hari lepas, ada blogger Pakatan siarkan pengakuan ikhlas Raja Bomoh...

Teluk Intan – Raja Bomoh, Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin mendakwa ada pihak-pihak tertentu telah datang berjumpa dan memintanya agar membatalkan hasrat untuk bertanding di pilihanraya kecil Teluk Intan.

Menurutnya ia bertujuan bagi mengelakkan perpecahan undi di kalangan pengundi Melayu yang ingin akan menyokong calon DAP, Dyana Dyana Sofia Mohd Daud kerana faktor kaum dan agamanya.

“Benar,  Datuk pada mulanya memang berhasrat untuk bertanding di Teluk Intan (pilihanraya kecil), namun setelah memikirkan perkara ini semasak-masaknya, hasrat tersebut terpaksa dibatalkan.

“Pertama, ada pihak yang datang berjumpa dengan Datuk pada malam sebelum penamaan undi, meminta agar hasrat itu tidak diteruskan bagi memberi peluang kepada anak muda Melayu dan Islam seperti Dyana.
“Kedua, setelah berbincang dengan keluarga mereka juga tidak bersetuju dengan cadangan tersebut, kerana merasakan dunia politik terlalu kotor dan bimbang akan merosakkan imej Datuk.- Mimpi Senja

Maka terjawablah persoalan mengapa peristiwa di bawah berlaku...

                                                     Menghalau Puaka PLUS


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...