Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Saturday 16 November 2013

KALAULAH NAJIB SENDIRI YANG BACA...


AKU MINTAK MAAF. TAPI AKU TERPAKSA BAGITAU BETAPA AKU TAK YAKIN PARA PENASIHAT DS NAJIB TUN RAZAK, PERDANA MENTERI DAN PRESIDEN UMNO AKAN MELAPORKAN SEGALA YANG MEREKA DENGAR DAN YANG MEREKA BACA TEPAT SEPERTI APA YANG DIMAKSUDKAN OLEH PENULIS ATAU ORANG YANG MELUAHKAN SESUATU.

KALAU ANDAIAN AKU SILAP, MAKNANYA CATATAN INI SANGAT ' BESAR MAKNANYA'DI SINI.

AKU MINTAK IZIN PADA TUAN SYED UNTUK TURUNKAN SEMULA LUAHAN HATI PENULIS INI. KALAU DS NAJIB BACA DAN BERIKAN PERHATIAN, AKU YAKIN UMAT MELAYU KHASNYA ORANG UMNO AKAN SANGAT BANGGA DAN BAHAGIA DENGAN UMNO SEBAGAI KERAJAAN.

DAN AKU AMAT YAKIN KITA AKAN TAMBAH CEMERLANG DALAM PRU 14.

4 comments:

  1. Selepas PRU 13, kerajaan macam sangat terhutang budi kepada orang Melayu terutama penyokong UMNO. Kerana mereka UMNO dapat bertahan. Namun sampai sekarang saya tak nampak ada usaha kerajaan untuk menunjukkan penghargaan kepada orang Melayu. Yang nampak macam masih nak tunduk kepada Cina.

    ReplyDelete
  2. Jika Datuk Najib prihatin, dia patut panggil pemimpin di peringkat bawah. Berdepan dengan mereka baru dia tahu apa yang mereka harapkan. Kalau tanya pegawai saja, pegawai akan cakap benda baiklah. Datuk Najib pernah ada pengalaman nyaris kalah di Pekan sebab tak turun ke bawah. Patutnya jadi pengajaran.

    ReplyDelete
  3. Kita banyak mendengar tentang penasihat PM sejak sebelum PRU 13.Kita bimbang ada di anatara mereka yang cuba sabotaj PM tapi tidak PM sedari

    ReplyDelete
  4. Najib ni boleh diibaratkan seperti orang kurang akal dan bodoh tahap tertingi .Najib dan pemimpin tertinggi UMNO tidak akan faham dan tidak akan peduli nasib orang orang Melayu .Pada umumnya UMNO sudah masuk kesatu tahap kehancuran dan keuzuran yang kronik segala ubat akan dikatakan racun dan berniat untuk membunuh UMNO kata pemimpin .
    merika merika ini hanya memikirkan macam mana untuk terus kekal sebagai pemimpin walaupun merika ini tidak mampu dan hampas .Inilah yang kita dapat lihat dan kita lalui untuk sedekat lamanya lagi .Orang orang melayu sudah kehilangan tempat dinegara sendiri disebabkan oleh dasar seorang pemimpin yang tamakan kuasa dan kedudukan .Akan tetapi masih tak sedar diri dan rasa berbanga kerana masih dipilih dan diletakan ditempat yang tertinggi didalam UMNO .memang benarlah sebagai dikata orang orang Melayu sudah tiada pilihan ....Jika diteruskan mati ...tak teruskan dan berundur pun mati ........Hisham ,Najib,,Zahid ,Mahyudin ,Kj......adalahmanusia yang gagal........Isa,Ali rustam.dan ramai lagi adalah dedalu bagi orang orang Melayu......jadi siapa lagi yang boleh orang orang melayu Harapkan ?Desakan mesti dimulakan agar Najib meletak jawatan haris dimulakan .........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...