Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Thursday 25 December 2014

BANJIR, RAMD DAN DAP !


Sekarang ni orang sedang bercakap tentang banjir. Di mana manapun tak ada isu lain yang dominan selain daripada isu ini. Kalau bercakap dengan orang orang tua, kata mereka inilah antara banjir terburuk dalam puluhan tahun. Kita manusia, selain usaha ikhtiar mari kita berserah kepada ALLAH.

Dalam masa yang sama orang bercakap jugak tentang keberkesanan dan kesungguhan agensi kerajaan melaksanakan tanggungjawab membantu mangsa banjir. Paling mencuri tumpuan ialah Regimen Askar Melayu DiRaja.

Pengorbanan mereka amat luar biasa dan mereka sebenarnya berada di mana mana. Aku tak taulah orang lain tapi kalau akulah, dalam masa sukar ini kena jugak selit sikit sikit psywar UMNO. Inilah masanya nak buktikan betapa bahayanya DAP yang nak bubarkan RAMD. Dan betapa wajarnya langkah Kerajaan UMNO kerana sentiasa pula menjaga kebajikan mereka.





8 comments:

  1. Inilah musibah mengamal mazhab Sunnah Wal Jamaah yg di anjurkan Saudi Arabia. Tidak ada manusia yang sekejam seperti mana di kalangan keluarga Al Saud. Hudud dikenakan ke atas rakyat, pemerintah boleh buat sesuka hati. Ini juga adalah cara Mahathir Mohamad Iskandar Kuti Haramjadah Laknatullah. Dia kan masuk ke dlm Liang Lahat seperti sampah besok. Negara Racis akan mati cam racis juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncircumcise chinese detected

      Delete
  2. Sekarang ni terbukti PAS Pusat yang tolak hudud. Apa kaitan Tun M sekarang nih?

    ReplyDelete
  3. Syabas UMNO. Syabas ATM Bomba dan agensi kerjaaan UMNO yang lain

    ReplyDelete
  4. Kagum dgn keupayaan ATM. Patutlah Dap anti sungguh

    ReplyDelete
  5. Tahniah Menteri Pertahanan. Berjaya mengatur usaha dengan berkesan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...