Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Saturday 13 September 2014

CERITA SEBENAR JURURAWAT DIROGOL DALAM AMBULAN ...

Apapun laporan polis telah dibuat dan aku yakin polis kita cukup kepakaran untuk menyiasat perkara ini. Aku harap akhirnya kebenaran akan dapat ditegakkan.( Baca catatan di bawah- TQ Bro )

Ramai yang menyalahkan pemandu yang didakwa terlampau dalam kes rogol jururawat dalam ambulans di Mersing, Johor.

Bagaimanapun timbul satu cerita lain dimana ada yang mengatakan, ‘kesian driver tu..’. kerana dia dipercayai dianiaya oleh jururawat tersebut.

Kita pun keliru juga kenapa tiba-tiba ramai yang sebarkan cerita berkenaan, kenapa kasihankan pemandu ambulans pula? Sedangkan dalam laporan polis sebelum ini jururawat itu mendakwa dia dirogol oleh pemandu ambulans.

Hasil pencarian di media sosial mendapati, ‘cerita sebenar’ yang menjadi bahan bualan di media sosial agak mengejutkan, apatah lagi sekiranya dakwaan yang tersebar itu benar.

Anda boleh baca dibawah pendedahan cerita sebenar kes pemandu rogol jururawat dalam ambulans di bawah yang diperolehi dari laman mymediahubonline
[10:17PM, 10/09/2014] Kak Azlina: Saya baru dapat pengesahan dpd rakan di Mersing perkara ni memang benar terjadi dan dalam siasatan. Makluman awal yg kita dapat tepuk sebelah tangan tidak berbunyi berdasarkan statemen meragukan dan jururawat berkenaan memang ada nafsu yg tidak terkawal dan pemeriksaan lanjut sedang dijalankan oleh pakar perubatan HSI benar atau tidak ianya diklasifikasikan rogol atau telah lebih dpd seorg melakukan hubungan s3ks.

[10:18PM, 10/09/2014] Kak Azlina: [4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Sn ni pon bukan terus report lepas kena rogol..semalam masih happy lagi pki uniform kerja..tu dah kena tu..org klu dir0g0l tentu trauma

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Kes ni kalau tau background sn tu semua akan kesian kan driver tu..

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Pg tadi sn ni dah di hadapkan ke matron foo..

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Sn ni mmg dah pernah sekali dok lokap 1 mlm kes pojek ngan guard dlm wad

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Kitaorg just tunggu dan lihat je lah..pakwe sn ni pon ppk suami org tp dah bercerai talak 3 dik sn ni punya hal..tp tak kawin kawin jgk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...