Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 19 February 2014

CINA NAK PERANGLAH ! MELAYU TAK FAHAM FAHAM !


Aku nak cakap terus terang. Ini bukan politik lagi dah !

Cina nak berperang. Korang ingat Cina seronok ker bila mereka gagal orang Melayu tahun 69. Mereka tak seronok dan mereka berdendam.

Tapi sekarang mereka dah yakin sangat. Melayu dah betul betul berpecah. Mereka cakap dan buat apapun, Melayu makin kuat berpecahnya. Mereka ucap assalamualaikum, mereka baca Quran, mereka masuk masjid, mereka hina agama, mereka perlekeh kalimah Allah, mereka perlekeh Raja, mereka malukan pemimpin orang Melayu, mereka bangsatkan Melayu Pulau Pinang.

Semua mereka dah buat ! Malangnya semua perbuatan mereka halal kepada Melayu PAS, Melayu PKR ! Mereka cuma belum berak kencing atas kepala orang Melayu jer lagi. Yang lain semua sudah, semua !

Sekarang masanya bagi Cina. Kalau mereka tak ambil peluang ini, mungkin mereka tak berpeluang langsung !

Umat Melayu di luar PAS dan PKR eloklah bersedia. Tak lama lagi, aku yakin Cina akan bawak penyapu sekali lagi. Menghalau semua orang Melayu termasuk Melayu PAS dan PKR dari kampung halaman sama macam yang berlaku di Pulau Pinang.

Tak payahlah buat report lagi atas segala penghinaan yang Cina buat. Berniatlah untuk berperang kerana Allah, dengan segala daya yang ada !


32 comments:

  1. Salam Tuan,
    keras sangat. Tuan boleh didakwa kerana menghasut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo kalau yang ni boleh didakwa ya... bagaimana dengan provokasi dari tian chua, teressa kok, tony phua, LKS. LGE dll? tak apa kan, sebab mereka cina dan mereka kaum yang dianiaya di malaysia kan? melayu tak boleh buat, cina tak apa kan?... kalau melayu buat itu rasis, kalau cina buat, itu kebebasan bersuara... lancaulu lahhh!!!

      Delete
    2. Sebab melayu itu lembut, bersopan santun , baik hati dan bla bla....
      Tengok apa dah jadi sekarang... masih lagi buta ke kamu. masih tak sedar lagi kah kamu. Kebanyakan kawasan, daerah dan bandar-bandar yang bagus-bagus di kuasai oleh pendatang. Bila masuk kekawasan mereka terasa sangat macam orang melayu ini pula bagaikan pendatang.
      Bagaikan bumi yang dipijak milik orang.
      Kenapa org melayu dulu dulu mengambil orang asing sebagai warga negara tetap padahal mereka mereka itu terdiri dari org2 kafir.
      kenapa org muslim menjadikan org kafir sebagai sebahagian dari saudara mereka.?

      Delete
  2. Ini satu lagi mangkok ayon yg rasis....kalau nak cakap pasal Islam, tolong fahami bahawa Islam itu kedamaian....usah nak cakap pasal jihad kalau fikiran masih terbelengu dgn fahaman sempit Melayu umno yg dah nazak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu pas dan pkr ni bukan saja bodoh, bangang dan senang dibeli... tapi lebih teruknya ialah pengecut dan bacul.

      Delete
    2. adjie123..Ini satu lagi mangkok ayon yg rasis.... inikah rupanya ucapan orang islam yang tulen...
      Agaknya budak ne berguru dengan ostad2 dari puak pas pis pus. bila guru dia org mencarut ke hapa ke itu tak apa.
      aku rela dilebal rasis bila ada budak budak macam ini yang masih lagi jahil untuk memperjuangkan bangsa sendiri dari belenggu orang kafir. Agaknya budak ne lebih rela makan babi dengan org kafir dari makan ayam goreng sesama bangsanya sendiri.

      Delete
  3. Melayu Cina xtreme tak ramai, team badminton aku 4 melayu 4 india, dlm 15 cina, sorg lg tu aku pun tak tau apa bangsa, nama mcm omputeh, muka mcm jawa je, ok je, sambil main siap kutuk kutuk lagi, tak gaduh pun, lama dah dr dulu rambut hitam, la ni dah bnyk yg putih.

    ReplyDelete
  4. Anon2 yg kat atas ni semua bodoh2 belaka. Mgkn blogger ni xtreme sikit tp dia ada point2 yg perlu difikirkan oleh org2 melayu & jgn samakan umno dgn kehendak melayu Islam.Islam tu mmg lah kedamaian tp ada batasnya itulah sbbnya Rasulullah berperang. Cina mgkn tak secara terang2an menentang pemerintahan melayu tp ianya dpt dilihat dr segi ekonomi & skrg...politik. Tdk dpt tidak kita nafikan struktur pembangunan yg terjadi di P.Pinang yg meminggirkan bangsa melayu & sedikit demi sedikit di Selangor. Cina tak pernah merasa membayar zakat & mgkn kurang bersedekah. Bila Nampak org2 yg miskin mereka akan kata yg org tu adalah pemalas & kurang cerdik(spt yg mereka lihat melayu P Pinang skrg). Saya juga ada bukan shj kawan malah keluarga yg berbangsa cina & terang2 mereka katakan walaupun tak nak bergadoh dgn melayu tp harapan mereka tetap sama iaitu satu hari nnt mereka dominan di Malaysia & pemerintahan boleh bertukar tangan kpd bangsa cina walaupun dgn cara demokrasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekurang kurangnya kita orang melayu tidak leka dengan perancangan dan gerakan mereka..nak harap kan parti politik memang x mungkin mereka berani bersuara jadi adanya ngo pro melayu pun dah cukup untuk menyatakan bahawa kita memantau setiap kemungkinan.

      Delete
    2. Selagi orang cina tak kuasai negara ini selagi itu lah org melayu tidak akan hidup dengan aman. tak kira dari parti apa dia org.. kalau cina itu tetap cina.
      belum lagi orang india buat hal.. kalau tak lagi pening jugak org melayu. kesian... kenapalah nak jaga sangat hati org2 kafir ne. Bagi muka la lagi... biar jadi macam melayu kat pulau pinang tu. ops.. bukan pulau pinang tapi penang. kalau sikafir tu sebut pulau pinang hilang identity dia orang. jatuh standard. nanti puak puak dia org kutuk nak jadi melayu. sebab itu seboleh2nya semua 95% anak2 dia org hantar kat sekolah cina sampai ke U. TAK PAYAH CAKAP MELAYU PE. Bagi mrk melayu tu low class. Apa mereka risau.. semuanya ada dalam tangan mereka. org melayu pulak buat tak kisah , tak apa semuanya demi perpaduan... bagi je apa cina mau sebab dia org inilah yang memakmurkan malaysia yang memajukan malaysia. nak harap org melayu... huh jauh panggang dari api. Sebab itu lah puak kafir ini mahukan kuasa politik agar negara malaysia lebih maju. kesian melayu... merempat di tanah mereka sendiri sekiranya kuasa politik berada ditangan mereka . sekarang pun dah nampak sedikit demi sedikit semua bandar-bandar besar dikuasai oleh simata sepek ini. org melayu hanya mengigit jari. ayam terlepas tangan berbau taik.

      Delete
  5. Aku memang rasis. Bila pemimpin aku dihina, bangsa aku diusir dari kampung halaman. PAS tak layak bercakappun. Mereka dah kehilangan maruah. Mencari nas dan dalil untuk menghalalkan apa saja yang Cina buat. Jangan lupa Mat Sabu lebih rela makan babi...damaikah itu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu buat apapun la ni semua rasis..perkauman..tapi cina buat apapun tak pa..tak rasis..tak perkauman..kita tunggu zaman kehancuran melayu jika sikap melayu tidask rasis dgn tidak mengutamakan bangsa sendiri dari segi ekonomi, sosial dan politik Malaysia..

      Delete
  6. aku pun rasis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku juga rasis... melayu pelesit pas dan pkr nak kata apa????

      Delete
  7. Jawablah Anon, yang berfikiran terbuka sangat. Kau tak mampu jawab ye?

    ReplyDelete
  8. Adjie123, Islam itu kedamaian? Yang buat demo tu apa? Yang maki hamun tiap tiap malam tu apa? Amanat Haji Hadi tu apa ? BODOH !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adjie123 ni mungkin cina dapcelaka yang menyamar... kalau melayu maka melayu pengkhianat yang bacul dan bengap...

      Delete
  9. CINA DAP JADI BERANI SEKARANG NI KERANA ADANYA MELAYU BACUL DALAM PAS DAN PKR ! ADA ORANG NAK NAFI ?

    ReplyDelete
  10. bila melayu bersuara tentang hak mereka dengan mudah sahaja dipanggil rasis .. aduh malangnya jadi melayu di zaman ini

    ReplyDelete
  11. Melayu kena bersedia. Gelanggang silat kena diperbanyakkan supaya anak Melayu jadi berani dan ada jatidiri Melayu. Tak guna kita berkeras kalau kita tau kita akan kalah.

    ReplyDelete
  12. sokong Anonymous21 February 2014 02:44.

    `Melayu kena bersedia'

    takkan dah terhantuk baru nak menadah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang dah terhantuk pun tapi masih lagi tak sedar-sedar, masih lagi tak rasa apa-apa walaupun kepala benjol macam muncung babi. Selagi ada org melayu yang rela makan babi dengan puak sikafir ini selagi itulah org melayu akan melutut.
      Tetapi sayang sangat2... pemimpin yang ada sekarang ini amat lemah, takut dengan simata sepet ini. kalau dah pemimpin tak boleh apa2 , apalagi dengan kita kat bawah ne. hanya boleh menjejari di ruang yang sempit ini. kalaulah aku ada kuasa perkara pertama yang aku lakukan adalah menghapuskan semua sekolah yang beraliran cina dan india. generasi-generasi ini akan menlunyaikan lagi keadaan jika tidak dikawal dan dihapuskan.

      Delete
  13. Dulu zaman saya remaja, setiap kampung ada gelanggang. Tapi Musa Hitam buat undang undang ketat untuk silat. Inilah musuh Melayu !

    ReplyDelete
  14. Sampai masa perkara ini akan jadi jugak. Bersedialah jadi pejuang bangsa

    ReplyDelete
  15. Aku memang rasis ...aku orang melayu dan aku bangga jika semua bangsa Melayu rasis keran itu yang merika bukan Melayu amalkan selama ini.Orang melayu kena bertindak keras pada bangsa yang tak tau berterima kasih ni .kalau orang baik dengan kita kita juga akan lebih baik dengan orang itu ,Tapi jika orang itu jahat dan dengki dengan kita Orang melayu sudah sampaimasanya kita bunuh saja merika itu .

    ReplyDelete
  16. "Anonymous19 February 2014 19:24
    Salam Tuan,
    keras sangat. Tuan boleh didakwa kerana menghasut.

    Reply

    Adjie12319 February 2014 21:35
    Ini satu lagi mangkok ayon yg rasis....kalau nak cakap pasal Islam, tolong fahami bahawa Islam itu kedamaian....usah nak cakap pasal jihad kalau fikiran masih terbelengu dgn fahaman sempit Melayu umno yg dah nazak tu...

    Reply"

    jangan kaitkan Kekejaman Cina terhadap Islam & Melayu dgn amalan toleransi Islam.

    Allah menyuruh umat Islam bertindak keatas KAFIR jika Kafir menghalau kamu dari kediaman sendiri.

    Kalau tak HABIS mengaji Islam jgn bagi NASIHAT BODOH kepada orang Islam yg bertujuan untuk :

    1. Melemah kan & Membodoh Islam.
    2. Bersimpati dgn Kafir Jahat
    3. Sifat Pengecut anda sendiri



    ReplyDelete
  17. Allah tidak melarang kamu untuk berbuat baik dan berlaku adil terhadap orang-orang yang tiada memerangimu karena agama dan tidak mengusir kamu dari negerimu. Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berlaku adil. (QS al-Mumtahanah : 8)

    -Kafir sedang mengedar Bible kpd Muslim & memesongkan Islam (Comanggo)
    -Kafir menghalau Kamu dari tempat tinggal.-

    Maka WAJIB diperangi tak kira DAP,MCA atau PAS/UMNO/MIC asalkan kafir

    ReplyDelete
  18. sahutlah seruan jihad ekonomi islam...mari kita bersatu hati untuk melihat golongan muslim tidak ketinggalan jauh dalam aspek ekonomi..jadikan duit kita seringgit dua dapat dijadikan modal pusingan untuk golongan muslim..peniaga2 muslim sentiasa mendoakan limpahan rezeki untuk kita agar dapat berbelanja lagi di premis mereka.. lupakan apa parti sekalipun janji muslim..kita mungkin berpecah bersesuaian dgn alamat akhir zaman tetapi sekurang2nya jadikan perbelanjaan kita satu ibadah..

    ReplyDelete
  19. Aku sokong kita mulakan dengan jihad ekonomi. Kita tolong peniaga Melayu walaupun harganya mahal sedikit. Kalau semua orang Melayu sokong peniaga Melayu, insyaallah Cina tidak akan begitu berani menghina kita.

    ReplyDelete
  20. Saya ada pengalaman bekerja dengan Cina. Dengan kelulusan yang sama dengan graduan Cina, gaji saya hampir 40% lebih rendah !

    ReplyDelete
  21. Cina bangsa yang gigih dan kuat semangat bangsanya. Mereka telah meruntuhkan sistem beraja mereka dan saya percaya mereka juga tidak gembira dengan sistem beraja kita. Hanya kegigihan dan perpaduan dapat menyekat kemaraan orang Cina jika kita mahu kekalkan sistem yang kita ada.

    ReplyDelete
  22. Dari dulu lagi bangsa cina ibarat virus yang akan menjahanamkan orang melayu. sampai bila orang melayu boleh bertahan apabila ekonomi dan politik berada di tangan mereka.
    sehingga ke hari ini saya tidak memahami kenapa bangsa pendatang ini diiftiraf sebagai warga negara. kenapa?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...