Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Friday 19 December 2014

MENGHADAPI 2015 BERSAMA ANCAMAN KESELAMATAN !





Masa baru baru Menteri Pertahanan sebut tentang ancaman militan, bukan sahaja pemimpin pembangkang, bahkan rakyat jugak ada yang sinis. Mereka mengatakan tak mungkin ia akan berlaku di negara kita yang selama ini aman.

Tapi bila dah dekat 50 orang rakyat kita ditahan, ramai yang mula bimbang. Pakatan langsung tak bersuara. Menteri Pertahanan aku nampak dengan jelas mula up grade ketenteraan kita. Peruntukan yang diumumkan disalurkan tak lama selepas pengumuman.

Kerajaan telah melakukan hampir segalanya. Bersediakah rakyat menghadapi ancaman ini yang aku jangka akan makin serius dalam tahun 2015 dan seterusnya?  Apakah pembangkang akan mengambil kesempatan daripada kesibukan pemimpin ini untuk kukuhkan kedudukan mereka? Sama sama kita lihat, analisis dan kita akan sama sama merasakan kesan akibatnya.

11 comments:

  1. Semoga Allah pelihara kita

    ReplyDelete
  2. Isu keselamatan sewajarnya menjadi tanggunjawab bersama. Pembangkang nampaknya langsung tak mahu bersama

    ReplyDelete
  3. Aku harap Kerajaan bertegas. Pencegahan lebih baik daripada hukuman

    ReplyDelete
  4. Jangan dah terantuk baru terngadah. Mesyesal kemudian tak ada guna.

    ReplyDelete
  5. Rakyat menyokong penuh usaha kerajaan ini. Dah nampak dah bahaya ancaman IS

    ReplyDelete
  6. Mahathir hampa tidak ada Mei 13 untuk mengangkat nya dalam politik setakat ini. Hanya beberapa ekor anjing je yang menyahut Madey untuk membuat provokasi cam Perkasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandangan bodo penjilat dap.

      Delete
  7. Ada keluarga saya bertugas dengan pasukan keselamatan. Saya tahu kita berada dalam situasi cemas. Saya menyokong usaha kerajaan khasnya datuk Hishammuddin. Nampak beliau berperanan dengan berkesan

    ReplyDelete
  8. Saya tak pikir Tun M mahu kekacauan terjadi. Di tangan beliau kita kecapi apa yang ada.

    ReplyDelete
  9. Gua tabek Hishammuddin. Orang kata dia lemah, lembek. Tapi tgk apa dia sudah buat. Askar banyak sayang sama dialah.

    ReplyDelete
  10. ORANG MELAYU JE NAMPAKNYA BIMBANG SOAL KESELAMATAN. CINA BUAT TAK TAU. TAK DE SEMANGAT PATRIOTIK LANGSUNG.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...