Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Saturday 13 December 2014

APA YANG MACAI SAKIT HATI SANGAT TENGOK GAMBAR GAMBAR NI?


Semalam dengan hari ini di FB, aku tengok gambar gambar ini agak luas tersebar. Sebenarnya gambar ini diambil sempena Mesyuarat Persatuan Veteran ATM. Aku heranlah pulak apa yang Macai DAP pakat dok balun, macam macam tohmahan.








Tapi bila aku jenguk FB yang terbabit, rupanya ada jugak orang UMNO dok tumpang sekaki, dok bantai jugak. Yang menyokong, yang mengharapkan gandingan melambaklah.

Aku tumpang terujalah pulak. Siapa tahu, sejarah bakal berulang. Kedua duanya tokoh yang sedang membina kerjaya masing masing. Aku memang harap, satu masa mereka berganding. Demi UMNO, Umat Melayu dan negara.

Kalau Macai dah macam cacing kepanasan, maknanya gandingan ini memang digerunilah.

8 comments:

  1. DAP BABI MANA SENANG TENGOK PEMIMPIN UMNO BERBAI BAIK.

    ReplyDelete
  2. Seronok tengok pemimpin UMNO macam ini. Mesra, akrab.

    ReplyDelete
  3. Impian orang UMNO. Satu hari dua orang UMNO akan berganding memimpin negara.

    ReplyDelete
  4. Aku tak heran kalau Pakatan sakit hati tgk gambar ni. Aku harap jangan ada orang UMNO yang sakit hati pulak,

    ReplyDelete
  5. Dua dua bakal PM.

    ReplyDelete
  6. Selagi UMNO takberebut dan berpecah. UMNO akan maintain. Dua dua orang ni mmg pemimpin berkebolehan. Kita sokong dan bagi kerjasama.

    ReplyDelete
  7. Ds Najib patutnya dah mula melatih bakal pengganti. Ramai layak termasuk Hishamudin dan Mukriz

    ReplyDelete
  8. Aku memang harap depa dua orang ni menjadi. Harap haraplah. Jangan ada duri dalam UMNO sudahlah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...