Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Thursday 6 November 2014

DIBUNUH KERANA LIWAT !

Bukan main main liwat ni bro. Orang sanggup membunuh kerana liwat. Sebab itu jangan suka suka mengulas kes Anwar LIWAT Saiful. Kesannya sangat besar..


Dubai: Seorang penjual daging dituduh memenggal teman sebiliknya selepas tersebar khabar angin yang mendakwa mangsa memeliwatnya ketika dia tidur.
Akhbar Al-Bayan melaporkan, warga Mesir itu didakwa melakukan perbuatan itu di bilik mereka di Al-Qusais Jun lalu.

Ketika dibicarakan semalam, tertuduh mengaku menyerang mangsa tetapi menafikan ia merancang pembunuhan itu. Katanya, dia tidak berniat membunuh rakannya itu.
Siasatan polis mendedahkan, lelaki itu duduk sebilik sejak dua tahun lalu dan tertuduh berang apabila rakannya yang lain menggelarnya ‘pengantin perempuan.’

Dia memberitahu mahkamah, beberapa rakannya menuduh dia diliwat oleh mangsa. Dia juga mendakwa menyedari perubahan pada tubuhnya apabila bangun pagi pada hujung minggu dan berkata, mangsa mengambil kesempatan ketika dia mabuk.

Lelaki berkenaan memberitahu mahkamah, dia membeli pisau untuk membunuh mangsa tiga hari sebelum melakukannya.

“Saya menolak hingga dia jatuh dan mengelar lehernya. Dia menggelupur dan saya keluar membeli air dan menghisap rokok sementara menanti polis tiba,” kata lelaki itu. - Agensi


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...