Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Monday 28 April 2014

GEMPARR !!! OBAMA TEMUI ANWAR SECARA SULIT SEBELUM BERLEPAS KE FILIPINA !


Dah tentulah TV 3, RTM dan Utusan Malaysia tak akan siar berita ini sebab berita ini akan untungkan Anwar dan Pakatan. Sebenarnya Obama telah menemui Anwar Ibrahim sejurus sebelum menaiki pesawat untuk ke Filipina.

Seronok benar kawan aku bercerita masa minum minum petang tadi. Menganga kawan kawan dia yang dah berpuluh tahun kena tipu dengan PAS.

Aku ni jenis nak mengusik jugak. Aku tanya dia, tahu di mana Obama jumpa Anwar? Anak bagitau, katanya. Anak kawan aku ni memang penyokong tegar Anwar, sekarang ni kerja posmen di Selangor.


Aku belum berniat nak berhujah. Aku biarkan kawan aku tidur dalam bahagia malam ini. Cuma yang aku nak ceritanya, begitulah mudahnya Melayu Pakatan kena tipu. Penipuan ini aku yakin akan menjadi lebih meluas dan akhrnya timbullah persepsi, walaupun Najib halang namun Obama nak jugak jumpa Anwar.

Timbul persoalan pada aku, bagaimana UMNO dan melawan timbunan persepsi ini sedangkan selepas setahun PRU 13, aku tak nampak sebarang gerakan UMNO lagi...


4 comments:

  1. semuanya masih tidur....selesa sangat.....yang kepala pula melantik biro yang tah apa-apa....nasiblah labu....

    ReplyDelete
  2. UMNO macam tak dah hala tuju. Masa ceramah Syiah, syiah satu dunia. Kemudia senyap. Kemudian ceramah GST, semua khalayaknya org tua tua UMNO. Aku tak taulah berapa pengundi baru sudah Umno tawan.

    ReplyDelete
  3. 600 kali Obama lawat Malaysiapun tak de maknanya jika UMNO pakat berselimut.

    ReplyDelete
  4. PAS DAH TENTULAH BODOH. UMNO PUN TAK NAMPAK BIJAKNYA YANG UNTUK DAP. PKR DAH TINGGAL NYAWA IKAN DAH.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...