Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 30 April 2014

SETAN !! LELAKI 52 TAHUN ROGOL BUDAK 5 TAHUN !!


Sebab itu aku tak layak jadi hakim. Aku tak boleh terima perbuatan tak berhati perut!

 Petaling Jaya - Seorang lelaki yang pernah dipenjara selama 10 tahun kerana merogol bakal anak tirinya, dihukum penjara selama 20 tahun dan 10 sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam selepas didapati bersalah merogol anak bekas teman wanitanya tahun lalu.

Hakim Hayatul Akmal Abdul Aziz menjatuhkan hukuman tersebut terhadap Hamdan Ahadluddin, 53, selepas mendapati pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes pendakwaan.

Mahkamah memerintahkan tertuduh menjalani hukuman bermula dari tarikh beliau ditahan pada 2 Julai tahun lalu.


Pada 6 November 2009 Hamdan dihukum penjara 10 tahun dan 6 sebatan kerana merogol bakal anak tirinya, 10 hari sebelum beliau berkahwin dengan ibu kanak kanak tersebut.

P/ S - Kalau aku jadi hakim , aku rasa macam macam bentuk hukuman aku balun. Dah layak jadi tok, masih jadikan budak budak bahan nafsu. Percayalah, kanak kanak ini akan membesar dengan gangguan emosi yang mungkin merosakkan hidupnya !

3 comments:

  1. Kalau aku hakim, aku ' kasi' orang ni !

    ReplyDelete
  2. Ini bukan manusia, setan

    ReplyDelete
  3. Kerat je ANUnya, habis cerita.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...