Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 19 March 2014

TAK TAULAH, AKU RASA CINA AKAN MENANGKAN WAN AZIZAH DI KAJANG !


Tak taulah. Mungkin aku silap. Tapi hati aku kata, Cina tetap akan sokong Pakatan dalam PRK Kajang. Aku harap aku silap.

Pemerhatian aku, Cina tak bimbang apa apapun kalau mereka sokong Pakatan sebab pada mereka Kerajaan UMNO/BN sekarang adalah Kerajaan yang longgar, goyang.

Kerajaan pada pandangan mereka tidak berani bertindak tegas kerana ada kecenderungan untuk menawan hati Cina. Apa yang dilakukan oleh Tian Chua, Teresa Kook, Red Bean Army dan banyak lagi jelas melanggar undang undang.

Datuk Ahmad Zahid yang tak berapa lama dulu ' berapi ' sekarang dah banyak senyap.
Masa garangnya dulu, aku dengar Cina gayat jugak tapi rupanya Zahid panas ikut musim. Ini musim sejuklah.


Kerajaan macam tak de kuasa ( Pada pandangan Cina ). Jadi tak ada sebab nak sokong kerajaan yang lemah. Cuma aku harap satu perkara dilakukan oleh Kerajaan.
Usah janji apa apa dan usah bagi apa apa. Cina nak sokong, sokong tak mahu sudah.

Aku rasa semua kita tahu, Cina tak sokong Anwar kerana mereka hormat Anwar. Mereka sokong Anwar kerana Anwar alat mereka untuk pecah belahkan Melayu.

Sedikit sebanyak Anwar dah berjaya laksanakan tugasnya. Kemudian Anwarpun akan pindah ke alam baru. Sekarang DAP dah boleh berdiri sendiri. Dengan sokongan senyap MCA dan Gerakan DAP dah hampir macam UMNO.

Kita tunggulah PRK Kajang ni. Kalau teori aku betul, maknanya lepas ini UMNO akan lebih bebas sokong Melayu.


2 comments:

  1. Alangkah baiknya kalau semua Melayu berhati hati dengan Cina !

    ReplyDelete
  2. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal23 March 2014 at 05:49

    Kita memang tahu peluang BN nak menang payah sebab cina DAPpigs kominis banyak kat Kajang. Walau bagaimanapun kalau BN dapat reduce majority pun, pada aku BN dah menang. Kena kerja kuat lagi Beb....

    Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...