Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Sunday 16 March 2014

PANAS !! PANAS !! HUSAM MUSA SAMAN MALAYSIAKINI !!


Malaysiakini telah memfitnah Husam Musa ? Ada ke patut Malaysiakini dedahkan kehadiran Husam Musa di Konsert Rock Tua Stadium Kajang. Bukan sikit sikit pulak, enam orang bintang rock tahun 90 an telah menggegarkan Stadium Kajang semalam sebagai sebahagian daripada kempen mereka untuk Wan Azizah.

Orang lain seluruh negara bersolat hajat memohon diselamatkan penumpang dan kru MH 370, Husam Musa dan Wan Azizah serta beberapa tokoh Pakatan sebuk berkonsert rock.


Malaysiakini melaporkan kira kira 500 orang yang hadir terpukau dengan bintang yang masih rock, beramput panjang pakai singlet, pakai jaket kulit dan menyanyikan lagu lagu popular mereka dahulu.

Eh..eh..ada orang kata walaupun Pakatan buat konsert tapi tak ada orang mati macam di Bukit Jalil . Hallo Bro,Konsert di  Bukit Jalil tu tak ada kaitan dengan UMNO tau. Jangan nak buat kaitan bodoh pulak.

Korang berkonsert anjuran Pakatan, termasuk PAS yang kononnya lebih Islam daripada orang lain. Husam pun...sejak Nik Aziz tak berapa sihat ni bukan main lagi yer....

Aku tak heran dengan benda benda gini. Pakatan sangat terdesak. Tak ada apa yang boleh mereka tawarkan sebenar kepalsuan yang sengaja mereka cipta. Kepada Husam Musa, lepas ini buatlah konsert lagi tapi bersedialah dengan nas nas tertentu supaya senang nak cakap dengan orang kampung nanti...


3 comments:

  1. Ko berani bro kaitkan Husam. Siap ko !

    ReplyDelete
  2. Pas ni dah rosak. Lebih kurang dap je

    ReplyDelete
  3. Kalau UMNO, satu dunia bising. Fuckatan semua halal

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...