Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Thursday 20 March 2014

MH 370 RAHSIA BESAR TERBONGKAR !


Sempena malam barakah ini, mari kita sama sama berdoa semoga pengumuman Tony Abbott, Perdana Menteri Australia pagi tadi menjadi kenyataan dan kita berharap krisis kehilangan MH370 akan berakhir dengan segera.

Samada disedari atau tidak, krisis ini telah menampilkan begitu ramai pakar dari kalangan orang Melayu dalam bidang yang amat tinggi nilainya. Kita memiliki pakar penerbangan, pakar satelit, pakar dalam kajian laut dan pakar dalam pelbagai bidang yang lain.
Ada dalam kalangan mereka ini menjadi aktivis pembangkang yang hebat.

Sesuatu yang selama ini tidak begitu diketahui, Kerajaan UMNO telah begitu cemerlang dalam melahirkan modal insan kelas pertama. Ironinya kerajaan UMNO tidak pula memaksa mereka menyokong UMNO.

Aku yakin semua mereka ini ditanggung oleh Kerajaan UMNO dan memberikan imej terbilang kepada bangsa ini. Aku yakin UMNO selamanya tidak pernah mengungkit apa jua kebaikan yang telah dilakukan.

Cuma aku amat yakin maklumat ini akan menyebabkan benci DAP terhadap UMNO makin membara dan malangnya PAS dan PKR berkongsi kebencian yang sama.

7 comments:

  1. A very. good insight. Only UMNO enables the Malays to reach their highest potential! There are loop holds, nevertheless, because there are greedy mediocre Malays. But Malays on the whole must believe that they can do it! Malays must never let any other "TURKEYS" get them down!

    ReplyDelete
  2. Jika UMNO tidak manfaatkan segala kehebatan yang diusahakan aku rasa umno rugilah !

    ReplyDelete
  3. Pasdidik orang jangan berterima kasih maka dapatlah hasilnya.

    ReplyDelete
  4. Telitikan siapakah yang tak reti berterimakasih? Rakyat atau .....

    ReplyDelete
  5. Umno lah yang tak reti berterima kasih kpd rakyat yang memberi kuasa kepada mereka.

    ReplyDelete
  6. Sokong. Yang pandai berterima kasih ialah Pas. Jual air liur merata rata mengutuk mengata tapi bebas. Balun bini orang pun tak pe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1832 sebagai manusia tidak terlepas dari membuat dosa bukan tak pe cuma ia akan diadili di depan Allah nanti, diisini saya ingin memperingati diri saya dan saudara jangan dengan nafsu amarah kita bercakap yang bukan2 nanti padah akan tertimpa kepada kita kelak sekiranya Allah mengkehandaki. mari sama kita bertaubat kepada Allah, Sebab itulah tak kira dia ustaz ulama lebai alim sekira ia beriman kepada Allah tidak berhati dengan tipu daya syaitan maka ia akan terjerumus kedalam maksiat. Termasuk diri kita sendiri lebih baik cermin diri kita daripada kita meneropng diri orang lain.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...