Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Friday, 3 April 2015

PUNCA KANAK KANAK MAUT DIKENALPASTI.

Aku tak tau sejauh mana kebenaran dakwaan ini. baca di sini...

Tapi kalau korang perasan pergilah ke manapun, nampaknya HP dah jadi macam candu. Sambil makan sekeluarga, masing masing layan HP. Sambil naik motor orang bermesej dengan HP.

Aku rasa nak kena ada undang undang keras berkaitan penggunaan HP ni. Masyarakat jadi rosak kerananya.

Kita boleh bayangkan bagaimana duduk semeja , sekeluarga tapi tak berkomunikasi. Sebaliknya berkomunikasi dengan orang jauh. Dari mula makan sampai habis tak bercakap sesama sendiri.

Dan malang lagi, yang gila HP ni aku tengok orang Melayu. Cina yang bisnes berjuta pun tak gila sangat.



Seperti yang aku tulis tadi, undang undang baru yang lebih keras perlu bagi menyelamatkan masyarakat yang dah jadi penagih ni..Jika dibiarkan berlarutan, aku yakin akan lebih banyak kerosakan bakal berlaku.


1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...