Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Sunday 8 February 2015

HISHAMMUDDIN ANGKAT ANAK MUDA..





Ini yang aku suka Hishammuddin. Konsisten apabila bercakap tentang anak muda dan pemimpin pelapis.Kita pun aku rasa tak usah leka dalam menawan anak muda supaya bersama sama dengan kita.

Tentu kita tak boleh menghalang DAP dan konco konconya. Tapi kita boleh menawarkan pilihan kepada anak anak muda kita.

Aku rasa Hishammuddin boleh diamanahkan memenuhi tanggungjawab menawan anak anak muda ini. Biar beliau jadi kepalanya dan Pemuda serta Puteri menjadi sebahagian daripada tenaganya.

Ia harus berstruktur, bersusun. Kalau tidak aku tak rasa ia akan mencapai matlamat akhir berparti iaitu memenangi pilihanraya.





6 comments:

  1. Kita tak boleh harap program kerajaan je. Parti mesti follow budak budak ni.

    ReplyDelete
  2. Dari dulu DS Hisham konsisten meraikan anak anak muda. Aku harap usaha beliau akan mendatangkan hasil.

    ReplyDelete
  3. Sebagai Kerajaan nampaknya kita berkesan namun sebagai sebuah parti saya fikir UMNO belum melakukan sesuatu yang hebat.

    ReplyDelete
  4. Anak muda waris negara. Jika tak dipersiap negara akan hilang arah dan mungkin segala yang telah dibina jadi sia sia.

    ReplyDelete
  5. Mmg benar . Usaha menyediakan pelapis wajar dilakukan dengan kaedah yang betul. Kalau tidak budak budak ini akan diracuni pemikiran mereka oleh DAP dan konco konconya.

    ReplyDelete
  6. Program ini umumnya melibatkan golongan berpendidikan. Jangan abaikan anak anak muda yang berada di kampung di kilang dan sebagainya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...