Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Wednesday 18 February 2015

MENTERI SOKONG SIRUL ?

Menteri: Sirul berhak buat pendedahan



Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, bekas komando polis, Sirul Azhar Umar berhak membuat pendedahan mengenai pembunuhan Altantuya Shaariibuu.


Hishamuddin bagaimanapun enggan menjelaskan lebih lanjut mengenai perkara itu.

"Saya tidak tahu apa yang dia ingin katakan, jadi bagaimana saya nak ulas apa-apa?,” katanya lagi.

Sirul yang kini ditahan pihak berkuasa Australia, memberitahu Malaysiakini bahawa beliau mungkin akan membuat pendedahan mengenai kes tersebut kepada media negara itu.

Sirul turut memberitahu Malaysiakini bahawa beliau bersedia mendedahkan motif pembunuhan Altantuya.


Ulasan

Aku anggap ini antara respond paling baik daripada pihak Kerajaan. Tak payah halang atau nafikan apa apa. Aku yakin Malaysiakini telah tersilap dalam menyiarkan berita ini.

DS Hishammuddin memberi jawapan yang amat bermakna. ' Biar Sirul dedahkan segalanya '. Bila Sirul dedahkan aku yakin tiada penglibatan DS Najib sebab Tian Chua sendiri dah mengaku bahawa ' hubungan DS Najib- Altantuya ' adalah sebahagian daripada mainan Altantuya.

Permainan yang kemudiannya dipercayai benar oleh Pakatan khasnya orang yang setara Mahfuz.

Maka pergilah berjumpa Sirul. Cuma aku nak ingatkan, jangan nanti bila Sirul kata ' TIADA PENGLIBATAN DS NAJIB ' Mahfuz wajib buat road show untuk betulkan persepsi yang telah mereka paksakan.

Tahniah DS Hishammuddin yang nampaknya lebih dulu memerangkap Pakatan dan kita akan tunggu dapatannya tak lama lagi.


7 comments:

  1. Terbaik. Dah sampai masa kita tunjukkan betapa bodohnya pakatan haram ini.

    ReplyDelete
  2. Aku yakin Hishamudin dah tau ' pendedahan ' Sirul adalah pendedahan pakatan yang dah habis modal.

    ReplyDelete
  3. ..apa susahnya.. kan ada sekoq la pembunuh dlm tahanan.. pepah aje la dia supaya dia cerita siapa yg arah dia letop pakai c4 tu.. dlm court dulu takde pun sibut nak kaitkan dgn org lain..

    ..msiakini ni patut disaman aje sampai bankrupt.. cina2 kat msia ni nak kasi muka lain.. semua ni pasal aljuburi lahanat tu nak jadi pm.. mcm2 dia janji pada kapiaq2 harbi ni..

    ReplyDelete
  4. Ini kerja Cina DAP. Aku suka sangat cara Hishamuddin jawab. Puak ni kira nak perangkap orang. Mereka dah silap. Hishammuddin bukan org yang cepat melatah.

    ReplyDelete
  5. Syabas Hishammuddin. Saya harap pemimpin UMNO yang lain pun sama. Jangan gusar dengan provokasi khasnya oleh Perkakas DAP.

    ReplyDelete
  6. Malaysiakini dah sah milik Pakatan. Beritanya jahat. Elok dah cara Menteri jawap. Biar mereka terduduk.

    ReplyDelete
  7. Ini bukan isu politik tapi dah dipolitikkan. Cantik respon ds Hisham. Layan sangatpun tak ada faedah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...